Kluczowe działania prowadzone w ramach projektu to: organizacja dwóch spotkań szkoleniowo-warsztatowych.

Spotkanie 1
Współczesne kierunki rozwoju turystyki – marki i produkty turystyki wiejskiej.

  1. Produkty i usługi turystyczne na obszarach wiejskich – od teorii do praktyki.
  2. Znaczenie marki produktu turystycznego – jak tworzyć angażujące marki turystyki wiejskiej?
  3. Komunikacja marketingowa marek i produktów turystyki wiejskiej.
  4. Jak generować wyjątkowe pomysły na promocję?
  5. Najlepsze dobre praktyki rozwoju turystyki wiejskiej w Polsce i na świecie.

Spotkanie 2
Sandomierski Szlak Jabłkowy polską marką turystyczną.

  1. Czym są Polskie Marki Turystyczne i jak można je tworzyć.
  2. Analiza potencjału markowego Sandomierskiego Szlaku Jabłkowego. Odkrywanie kapitału marki i tożsamości.
  3. Idea marki i pozycjonowanie marki Sandomierskiego Szlaku Jabłkowego.
  4. Od doświadczeń przez produkty do serc turystów. Koncepcja planu działań produktowych i promocyjnych Sandomierskiego Szlaku Jabłkowego oraz przygotowanie wniosku aplikacyjnego do programu Polskie Marki Turystyczne.
FINANSOWANIE

Operacja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Schematu II Pomocy Technicznej „Krajowa Sieć Obszarów Wiejskich” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Instytucja Zarządzająca Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 – Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Konkurs Nr 6/2022 dla Partnerów KSOW.

Scroll to Top